BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 January 2012

TERKEJUT tapi SYUKUR!

RM 85.50 kerana 27 muka surat saiz A3!!! makaiiihh!! na pengsan aku...!!!! lpas 2 g beli cover 2xRM3.00=RM6.00...lpas 2...g spiral binding pulak.. RM4 serta DVD RM2!! so RM85.50+RM6.00+RM4+RM2=RM 97.50!!tulah die kos untuk port folio sem 02 aku.. aihh!!x pela..aku redha..sbb tuk belajar n mmg lumrah kos aku an.. papehal..aku bersyukur sbb da anta portfolio 2...so skrg ada 1 je kje lg.. alhmdllh.. na kte lancar..x lancar sgt..tp ok la lg... so sok aku na blik kuantan n sambung wat kje.. then 24 dtg shah alam balik untuk review,kemudian tunggu takot2 nme dipanggil untuk 30 hb pulak..baru la boley cuti sem! fuuuuh!!berliku2 kot jalan sepanjang sem 2 ni!! tp setiap berlaku 2..ada hikmah n pngajaran bg diri aku untk masa akan datang. so! x da ape2 yg perlu aku menyesalkan! so here aku na ltak 1 pic je... ni pon..bukan sume pic2 model n hasil kerja aku..sbb x ada sbb aku na ltak pic ka sini.. sbb x cantik..n x hbat mcm studiomate aku yg len :( 


Final Project 4


ni meja aku.. kat atas ni..semua project 4 punyer..
 tp x msok kan semua la ..
buat malu je
nnt :)




No comments:

Post a Comment